REGLAMENTS "GT - F1 - LMS Div.6 - Grup.C"

VERIFICACIONS 2019

 

 Aplicable a partir del  1-1-2019

• Recordeu que NO es modificable ni rebaixable CAP CARROSSERIA ORIGINAL NI TAMPOC CAP PAS DE RODA o LATERALS de la carrosseria. Seran sancionables segons reglament.

LLEU 10 voltes, GREU 20 voltes per cursa, a criteri del DIRECTOR DE CURSA.

• Si que s'accepta qualsevol exclusió d'elements interiors de les carrosseries que impedeixin el bon funcionament. Això si, en tots els casos amb el vist i plau de la organització, de lo contrari TAMBÉ SERAN SANCIONABLES.

 

 

 

 

 

 

 

 GT - LMS Dv.6

 

 

 

 

  CARROSSERIA

        COTXE

  XASSÍS

      EIXOS

 NEUMÀTICS

LLANDES

 

 

LMS Div.6/Grp.C

        PESOS grm

        PESOS grm

ALÇADA

  AMPLADA mm

Diàmetre

Diàmetre

GT

 

 

F1

Minim

 

Minim

 

Minim

 

Màxim

Màxim: 27,5

GT

XASSÍS SC-8000

XASSÍS SC-8000

55

GT

195

GT

1,2mm

GT

80

Minim: lliure

21mm

XASSÍS SC-8003

XASSÍS SC-8002

65

LMS

205

LMS

Darrera

LMS

82

Amplades:

 

 

 

XASSÍS SC-NR2 (1)

 

 

 

 

inici cursa

Sense sortir de

GT dav.8mm

LMS

Motor NSR-3027

Motor NSR-3027

 

 

 

 

 

la carrosseria

LMS dav.8/11

17 a 21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Darrera 13 mm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motor (*)

                 F1

CARROSSERIA*

       COTXE

  XASSÍS

        EIXOS

 NEUMÀTICS

LLANDES

  ENTRE EIXOS

     LLARGADA

        PESOS grm

        PESOS grm

ALÇADA

  AMPLADA mm

Diàmetre

Diàmetre

      fora a fora (mm)

 

 

Minim

 

Minim

 

Min.darr.

Minim

Màxim

Minim

 

Minim

Màxim

 

Màxim

25

 

170

 

1,2mm

80

88

lliure

16-17mm

130

140

 

210mm

Cada Aleró +2,5

 

 

inici cursa

 

 

(4 al terra)

 

  Carross.RÈPLICA

Carross.NO NORM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* MOTOR:  NSR-3027 Pro, de 30.000 rpm   -   XASSÍS:  SC-8000 / 8002 / 8003 - (segons els casos)

 

 

01/01/20

(1) MOTOR:  SRP SR-49 HiSpeed35, 35000 rpm  (Xassís SC-NR2 de Klasse-1  F1) - Reglaments ICAR-INDOOR.com

 

* Tots els pesos addicionals a les CARROSSERIES s'hauràn d'allotjar nomès a la part interior mes alta de la carrosseria. (F1)


Reglaments Tècnics i Esportius vigents: