Bahrain      AITONA-TV     Madrid

lleidaslot@gmail.com

Cartells Competis

Organització i Coordinació

LLEIDASLOT:

  • Ortis, Arellano, LLinàs
DAYTONA.CAT

REGLAMENT TÈCNIC FÓRMULA-1  1:24

FÓRMULA-1

COMPETIS LLEIDASLOT

  • 2.1.- Carrosseries F1 plàstic o fibra, sense rebaix inferior. En tot cas amb el vist i plau de la organització. EN CAS DE PÈRDUA DE PECES, DURANT LA CURSA, NOMÉS SERAN RECOLOCABLES ELS ALERONS, dintre de les 5 voltes posteriors a la pèrdua. Altres peces a criteri del Director de Cursa.
  • 2.2.- Retrovisors NO obligatoris.
  • 3.1.- Xassís SC-8000. Autoritzat amb marca esborrada. Protecció frontal de PLÀSTIC NEGRE o TRANSPARENT, o bé de CARBONI només model i dimensions lleidaslot.com
  • 3.2.- Sub-Xassís Scaleauto GT/LLiure (Consultar Organitz.)
  • 3.8.- Suports carroceria seran les pletines interiors de GT sense modificació.
  • 3.9.- Suports eixos Regulables permesos sense suspensions.
  • 4.2.- Pinyó LLIURE.
  • 4.3.- Corona LLIURE.
  • 5.2.- Coixinets LLIURES.
  • 5.3.- Separadors i Stoppers LLIURES.
  • 6.0.- Rodes amplada davant 11mm. Darrera 16/18mm. Les de davant es poden envernissar.
  • 6.1.- NO es obligatori l'us de Tapacubs.
  • 6.2.- Diàmetre llandes 17mm.
  • 6.3.- Diàmetre rodes LLIURE.
  • 7.2.- Guia fabricant LLIURE.
  • 8.1.- Motor NSR-3027 de 30000rpm a 12v. (+15%), sense manipular.
  • 9.0.- Carrosseria: Minim 40 grms.(35+2,5 cada aleró). Pes addicional a la part mes alta arc de volcatge. SUPORTS carrosseria seran las PLETINES interiors de GT SCAL.
  • 9.1.- Pes Minim cotxe montat 185 grms.
  • 9.2.- Amplada màxima eixos 86 mm. Minim 80 mm.
  • 9.3.- LLargada màxima cotxe montat 210 mm.
  • 9.4.- Distancia entre eixos: min-màx 135-140mm (fora a fora)
  • LA RESTA practicament ACS 
  • TOTS AQUESTS PUNTS PODRAN SER RECTIFICATS SENSE PREVI AVIS PER LA ORGANITZACIÓ.

 

REGLAMENTS ACS - F1 1:24

Basats en ACSlot.com   -   www.lleidaslot.com

PECES FRONTAL i BASE CARROSS. de POLICARBONAT F1/Plafit

NEUMÀTICS DEVANTERS: llandes 17mm (25,5 x 11mm)

Scaleauto

NEUMÀTICS DARRERA: llandes 17 mm (25,5 x 16 i 18mm) - (27,5x16 o 18)

F1 CATALUNYA SuperCup

Responsable:  COORDINADORA LLEIDASLOT

REGLAMENT OPCIONAL

  • EL Campionat es desenvoluparà en DOS (2) CURSES independents per puntuació per cursa. 
  • COMPETICIÓ INDIV./EQUIPS: Indiv.: 6+6 minuts. Per Equips: 10+10 minuts.
  • PUNTUACIONS per cursa:   25-22-20-18-17-16-15-14-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.....1  punts.
  • En cas d'empat FINAL guanyarà el que hagi fet mès numero de VOLTES i si persisteix l'empat, guanyará el que hagi fet les millors VOLTES RÀPIDES en cursa.
  • Darrera instància a criteri de direcció de cursa.

PIT STOPS:

  • Mànigues 2ª-3ª-4ª-5ª: PIT STOP OPCIONAL, en mig de cadascuna de les mànigues al LLOC marcat per la Organització.
  • Aquest PIT STOP tindrá una DURADA real de 60 segons per tal de fer el CANVI DE NEUMÀTICS, si s'escau, i acondicionar el cotxe, 20 segons abans que s'acabi la 1a. part de la mànega i 40 segons mès abans de l'inici de la segona part de la màniga.
  • PIT STOP:
    • PARADES TÈCNIQUES Opcionals: Mànigues 2-3-4-5 seran BONIFICADES amb CINC voltes.

NEUMÀTICS DARRERA:

  • PERMESOS COM A MÀXIM 2 jocs de neumàtics especificats a l'inici de cursa.
  • CADA JOC DE NEUMÀTICS MONTAT AL COTXE S'HAURÀ D'UTILITZAR, ALMENYS, DURANT UN PARCIAL DE MÀNiGA COMPLET, penalització 10 voltes.
  • ABANS DE FER UN CANVI DE NEUMÀTICS s’haurá de solicitar i indicar el canvi a DIRECCIÓ DE CURSA.
  • Si un cop arribats a la SISENA MÀNiGA hi ha algún pilot que NO HA FET ELS CANVI DE NEUMÀTICS i ARA VOL FER-HO, ho pot fer però NO TINDRÁ CAP MENA DE BONIFICACIÓ i a més ho haurà de fer en temps de cursa.
  • Qualsevol pilot POT CANVIAR els neumàtics, netejar o manipular el cotxe en TEMPS REAL DE CURSA, aixo si, al PIT LINE, excepte si es per averia.
  • En cas de que per qualsevol circumstància un PILOT S’EQUIVOQUI serà inmediatament sancionat, normalment  5 VOLTES.
  • CADA PILOT HAURÀ D’ANOMENAR EL SEU PROPI MECÀNIC a cada cursa, o bé fer-so ell mateix.
  • LA POLE,  1a.MÀNIGA (els 2 parcials complets), i la PRIMERA MEITAT DE LA SEGONA MÀNIGA MARCARAN ELS NEUMÀTICS OFICIALS PARTICULARS DE CADA CURSA, I NO ES PODRÀ CANVIAR EL NEUMÀTICS EN ELS DESCANS D'AQUESTS PERIODES, SI QUE HO PODRAN FER EN CURSA.
  • NEUMÀTICS DARRERA:  LLIURES: sense marca -  DURS -  SEMIS -  TOUS
  • Si algún PILOT vol utilitzar algún JOC DE NEUMÀTICS ja utilitzat i canviat en la mateixa cursa ho podrà fer, previa AUTORITZACIÓ A DIRECCIÓ CURSA.
  • TOTES LES MANIPULACIONS DEL COTXE i/o NEUMÀTICS EN CURSA s'hauràn de fer al lloc ESPECIFICAT PER DIRECCIÓ DE CURSA, PIT LINE i BOXES. Si qualsevol PILOT ho fa FORA DE LLOC será PENALITZAT AUTOMÀTICAMENT amb 5 voltes.
  • A CRITERI DE DIRECCIÓ DE CURSA ES PODRÀN FER diferents controls i verificacions de les REGULACIONS i MIDES de qualsevol cotxe en plena cursa, previ AVIS, si ho creu convenient DIRECCIÓ, i en PAUSA del temps de cursa.

 Organitza: