lleidaslot@gmail.com

Cartells Competis

Organització i Coordinació

LLEIDASLOT:

  • Ortis, Arellano, LLinàs
DAYTONA.CAT

REGLAMENTS TÈCNICS FÓRMULA  (F1 - F1 plafit)

 

FÓRMULA-1

  • Xassís Scaleauto SC-8000
  • Motor NSR-3027 Pro, 30.000 rpm

REGLAMENTACIÓ TÈCNICA: 31-Octubre-2016

  • Especificacions Tècniques igual que la F1 plafit, excepte les següents:
  • Neumàtics de davant: Llanda única de 17 mm., (amplada única d' 11mm. ES PODEN ENVERNISSAR O UNTAR DE COLA.
  • Neumàtics de darrera:  LLanda única de 17mm, (Amplades úniques de 16 o 18mm). Diàmetre màxim 27,5mm.
  • Xassís SCALEAUTO: SC-8000 (standard), 1,5 mm. gruix, 54,8 grms de pes i tots els seus components homologats.
  • CARROSSERIES normalitzades F1. Qualsevol PES ADDICIONAL nomès es podrà col-locar a la part interior mes alta de la protecció de volcatge.
  • SUB-XASSÍS: Opcions a substituir ORIGINAL per altre:
    • Pel SUB-XASSÍS fabricat per DAYTONA.CAT o qualsevol amb el vist i plau de la ORGANITZACIÓ (opcional),
    • Pel SUB-XASSÍS SCAL amb regulador eix davanter. Rfa. SC-8141-B
  • No es permet cap tipus de suspensió que comportin desvirtuar l'alçada del xassís al terra amb el cotxe en posició estatica a l'hora de la verificació.
  • Aleró darrera: Alçada mínima al terra 45mm
  • Motor NSR-3027 EVO Pro, de 30.000 rpm (+ 15%) a 12volts.
  • Pes minim total cotxe montat: 185 grms. - Màxim 195 grms.
  • Pes minim carrosseria s/ alerons: 35 grms. (Alerons 2,5 + 2,5grms.) = 40 grms.
  • Amplada màxima eixos montats: 86 mm. Mínim:  80 mm.
  • Llargada màxima total: 210mm.
  • Distància eixos: minim 135 mm. màxim 140 mm., de fora a fora.
  • Protecció Frontal, base aleró del darrera i també BASE CARROSSERIA única i exclusivament de PLÀSTIC o POLICARBONAT FLEXIBLE pintat de NEGRE o transparent. Màxim 1,2mm de gruix.
  • Només Pletines anclatges interiors carrosseria GT SCAL standaritzades.
  • Podran participar a les curses programades de FÓRMULA dividida en dos Grups.

Fórmula-1        (Xassís Scal)

Fórmula Plafit  (Xassís Plafit)

 

 

Fórmula F1 plafit

 

A partir de 1-Juliol-2016

Responsable:  COORDINADORA LLEIDASLOT

REGLAMENTACIÓ TÈCNICA:

1.- Modelos admitidos:
Podrán participar en esta categoría las replicas de vehículos que hayan participado en el
campeonato del Mundo de Fórmula 1, desde el año 2000 hasta la actualidad.

2.- Carrocería:
2.1.- Escala: Todas la carrocerías tendrán que ser a escala 1/24,  LLIURE, NO NORMALITZADA.

2.2.- Material:  Plástico inyectado y de fibra de carbono.

2.3.- Modificaciones y piezas obligatorias:
No se permite el aligeramiento de ninguna parte de la carrocería.
Se permite el contrapeso (SOLO EN LA PARTE MÁS ALTA)  y refuerzo, con cola, con cantidad moderada, en el interior de la carrocería.
Queda prohibido alterar cualquier otro aspecto aerodinámico de la carrocería,
respetándose las entradas de aire superiores y laterales, los spoilers delanteros y
taloneras.
La personalización de la carrocería está permitida, pero si esto significa un cambio de la
visión general del vehículo, haciéndolo más bajo, ancho, largo o ligero, no está
permitido.
Se permite la reparación de piezas de reducido tamaño pero deberá ser realizado en el
mismo material de la carrocería o en plástico de un grueso igual o superior al original.
Se permite el rebaje de la parte posterior del alerón delantero con el fin de poder alojar
la guía.
Se permite el rebaje del alerón posterior con el fin de poder colocar la corona.
Se permite la fijación de los alerones delantero y posterior con goma/espuma o velcro debiendo
ocupar una posición lógica.
Es necesario utilizar el máximo de piezas exteriores (incluidos faldones y partes del
chasis i/o soporte base aluminio referenciado lleidaslot) que se suministran con el kit a fin de conseguir la máxima similitud con el modelo original.

Solo puede incluirse UN SOPORTE, y podrà ser recortada o limada, en su contorno o arcos superior, debiendo estar pintada en color negro visto desde arriba.

 

La unión de la carroceria a los soportes, deberá realizarse únicamente mediante tornillos o cola (en cantidad moderada). Quedando TOTALMENTE PROHIBIDA la utilización de espuma para la unión o refuerzo de ambas partes.
2.4.- Decoración:  Libre.

2.5.- Habitáculo:
El cockpit o habitáculo es parte de la carrocería y se deberá montar todas las piezas
facilitadas en el kit.

2.6.- Piloto:
A escala 1/24, compuesto por cabeza tronco y extremidades fabricado en plástico o
resina, pude ser aligerado en su interior.
El piloto debe ser visto desde el frontal y el lateral del coche y ocupar una posición
lógica de conducción.
Deberá estar pintado acorde las circunstancias.

3.- Chasis:
1.1.- Tipo y fabricante: Plafit F1, RECAMBIOS HOMOLOGADOS para esa chasis.

1.2.- Posición del motor. Original del chasis.

1.3.- Imanes: Prohibidos a excepción de los propios del motor.

1.4.- Soporte de guía:  Cualquiera comercializada de 1:24.

1.5.- Lastre:
Libre en cantidad y posición, pero siempre estará situado en el chasis y no podrá verse
desde el exterior (a excepción de los agujeros de 2mm).

1.6.- Soporte carrocería:  Originales del chasis, sin modificación.

Además podrá añadirse el soporte base de policarbonato o en su caso plástico referenciado lleidaslot y deberá pintarse en Negro o transparente.


1.7.- Soporte ejes:
Originales del chasis o cualquier otro de la gama con el objetivo de regular la altura del eje trasero sin ninguna modificación. S'ACCEPTA PECES REGULADORES EIX POSTERIOR. SENSE PARAXOCS. Nomès DIMENSONS de l'Aleró.  El material s'haurà d'homologar per la Organització.
1.8.- Protecciones de la carrocería:
Se permite la fijación de dos planchas de color negro o pintadas de negro, o transparentes para la fijación y protección de los alerones, de un espesor máximo de 1,5 mm. (metálicas, de plástico o de policarbonato).

4.- Transmisión:
4.1.- Tipo: Mecánica mediante el engranaje de un piñón y una corona no cónicos.

La tracción será únicamente trasera.

4.2.- Piñón: Libre.

4.3.- Corona: Libre.

4.4.- Sistema de frenado:
Únicamente está permitido el freno producido por el propio motor.
Queda prohibido cualquier otro tipo de freno.

5.- Ejes:
5.1.- Ejes: Libres de acero macizo.

5.1.- Distància entre ejes: Minim 135mm. Màxim 140mm., medidos de fuera a fuera de los ejes.


5.2.- Cojinetes: Libre.

6.- Ruedas:
Las 4 ruedas deberán apoyar en una superficie plana.  NO HAY NECESIDAD DE TAPACUBOS.
Deben estar compuestas por llanta de aluminio y neumático de goma o espuma de color negro.
Deben ser idénticas en dimensiones y diseño en ambos lados de la carrocería.
El neumático deberá cubrir totalmente la llanta en su circunferencia y anchura.
No puede llevar los cantos torneados.

NOTA:  ELS NEUMÀTICS DEL DARRERA UN COP ELS COTXES ESTIGUIN AL PARC TANCAT SERÁN NETEJATS OBLIGATÒRIAMENT, PER LA ORGANITZACIÓ SEMPRE ABANS D'INICIAR LES POLES, AMB EL LIQUID QUE APORTI L'ORGANITZACIÓ, durant un temps de 5 segons.

DELANTERAS:
Originales suministradas con el chasis, ESPUMA, o de la marca Scaleauto llanta 17 mm. Y 11 mm. de ancho. 
SE PUEDEN BARNIZAR O UNTAR DE PEGAMENTO PARA QUE DESLICEN MEJOR POR LA PISTA.


POSTERIORES:
Fabricadas por Scaleauto, con una medida de 27,5x16 o 27,5x18,  de 25,5x16 mm o 25,5x18 mm y llanta de 17 mm.

7.-    Guía, Cables y Trencillas:
7.1.- Guía: Libre.
7.2.- Cables: Libre.
7.3.- Trencillas: Libres.

8.- Motor:

  • Xassís Plafit:   Motor SC-016b, de 30.000 rpm
  • Xassís Plafit:   Motor SRP-181G, de 40.000 rpm

El MOTOR podrà ser VERIFICAT en tot moment per la Organització.

Será de serie sin modificación alguna, deberá estar sellado.
Está prohibido el uso de cualquier método que aumente la potencia del motor.
Se prohíbe el uso de potenciadores del campo magnético.
Queda prohibido el uso de pasta difusora del calor.

9.-Pesos y medidas:

La distancia mínima del chasis al suelo deberá ser de 1,2 mm, DETRAS i 1 mm DELANTE, al inicio de la carrera.

TODO ELLO VERIFICADO CON LA PLANCHA de SCALEAUTO gris.

LA ORGANZACIÓN SE RESERVA EL DERECHO DE VERIFICAR EN CUALQUIER MOMENTO DE LA CARRERA, EN DESCANSO O EN PLENA COMPETICIÓN, PULSANDO PAUSA, A CUALQUIER VEHICULO QUE LE PAREZCA SOSPECHOSO DE NO CUMPLIR LA NORMATIVA (motor, dimensiones, pesos, etc.). SE AVISARÁ OPORTUNAMENTE PARA QUE LOS POSIBLES AFECTADOS PUEDAN SUBSANAR LAS DEFICIÈNCIAS ANTES DE SER POSIBLEMENTE LLAMADOS A VERIFICAR.

 

9.1.- Peso:

Peso mínimo de la carrocería alerones incluidos:  40 g.   (sin alerones: 35 g.),  2,5 g. cada aleró.

O bien, Peso mínimo de la carroceria sin alerones:     35 g.

La CARROCERIA, NO NECESARIAMENTE,  DEBE FORMAR UNA SOLA PIEZA JUNTO A LOS ALERONES DELANTERO i TRASERO.
Peso mínimo del coche completo :    185 g .   
Peso máximo: 195 grms

Nota: TOT PES ADICIONAL A LA CARROSSERIA S'HAURÀ D'ALLOTJAR NOMÈS A L'INTERIOR DE LA PROPIA CARROSSERIA i A LA PART MÉS ALTA, I HAURÀ DE SER NOMÉS DE PLOM o ACER, (interior arc de bolcada).

9.3.- Medidas:
Anchura máxima eje delantero i posterior: 86 mm.

Anchura minima eje delantero:  80 mm.

Llargada màxima:  210 mm.

Aleró darrera: Alçada mínima al terra 45mm


10.- General:
En caso de divergencia, la interpretación queda a criterio del Director de Carrera.
El desconocimiento de todo o parte de este Reglamento no exime de su cumplimiento.

 

 

PECES FRONTAL i BASE CARROSS. de POLICARBONAT F1/Plafit

NEUMÀTICS DEVANTERS: llandes 17mm (25,5 x 11mm)

Scaleauto

NEUMÀTICS DARRERA: llandes 17 mm (25,5 x 16 i 18mm) - (27,5x16 o 18)

F1 CATALUNYA SuperCup

Responsable:  COORDINADORA LLEIDASLOT

REGLAMENT OPCIONAL

  • EL Campionat es desenvoluparà en DOS (2) CURSES independents per puntuació per cursa. 
  • COMPETICIÓ INDIV./EQUIPS: Indiv.: 6+6 minuts. Per Equips: 10+10 minuts.
  • PUNTUACIONS per cursa:   25-22-20-18-17-16-15-14-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.....1  punts.
  • En cas d'empat FINAL guanyarà el que hagi fet mès numero de VOLTES i si persisteix l'empat, guanyará el que hagi fet les millors VOLTES RÀPIDES en cursa.
  • Darrera instància a criteri de direcció de cursa.

PIT STOPS:

  • Mànigues 2ª-3ª-4ª-5ª: PIT STOP OPCIONAL, en mig de cadascuna de les mànigues al LLOC marcat per la Organització.
  • Aquest PIT STOP tindrá una DURADA real de 60 segons per tal de fer el CANVI DE NEUMÀTICS, si s'escau, i acondicionar el cotxe, 20 segons abans que s'acabi la 1a. part de la mànega i 40 segons mès abans de l'inici de la segona part de la màniga.
 
  • PIT STOP:
    • PARADES TÈCNIQUES Opcionals: Mànigues 2-3-4-5 seran BONIFICADES amb CINC voltes.

NEUMÀTICS DARRERA:

  • PERMESOS COM A MÀXIM 2 jocs de neumàtics especificats a l'inici de cursa.
  • CADA JOC DE NEUMÀTICS MONTAT AL COTXE S'HAURÀ D'UTILITZAR, ALMENYS, DURANT UN PARCIAL DE MÀNiGA COMPLET, penalització 10 voltes.
  • ABANS DE FER UN CANVI DE NEUMÀTICS s’haurá de solicitar i indicar el canvi a DIRECCIÓ DE CURSA.
  • Si un cop arribats a la SISENA MÀNiGA hi ha algún pilot que NO HA FET ELS CANVI DE NEUMÀTICS i ARA VOL FER-HO, ho pot fer però NO TINDRÁ CAP MENA DE BONIFICACIÓ i a més ho haurà de fer en temps de cursa.
  • Qualsevol pilot POT CANVIAR els neumàtics, netejar o manipular el cotxe en TEMPS REAL DE CURSA, aixo si, al PIT LINE, excepte si es per averia.
  • En cas de que per qualsevol circumstància un PILOT S’EQUIVOQUI serà inmediatament sancionat, normalment  5 VOLTES.
  • CADA PILOT HAURÀ D’ANOMENAR EL SEU PROPI MECÀNIC a cada cursa, o bé fer-so ell mateix.
  • LA POLE,  1a.MÀNIGA (els 2 parcials complets), i la PRIMERA MEITAT DE LA SEGONA MÀNIGA MARCARAN ELS NEUMÀTICS OFICIALS PARTICULARS DE CADA CURSA, I NO ES PODRÀ CANVIAR EL NEUMÀTICS EN ELS DESCANS D'AQUESTS PERIODES, SI QUE HO PODRAN FER EN CURSA.
  • NEUMÀTICS DARRERA:  LLIURES: sense marca -  DURS -  SEMIS -  TOUS
  • Si algún PILOT vol utilitzar algún JOC DE NEUMÀTICS ja utilitzat i canviat en la mateixa cursa ho podrà fer, previa AUTORITZACIÓ A DIRECCIÓ CURSA.
  • TOTES LES MANIPULACIONS DEL COTXE i/o NEUMÀTICS EN CURSA s'hauràn de fer al lloc ESPECIFICAT PER DIRECCIÓ DE CURSA, PIT LINE i BOXES. Si qualsevol PILOT ho fa FORA DE LLOC será PENALITZAT AUTOMÀTICAMENT amb 5 voltes.
  • A CRITERI DE DIRECCIÓ DE CURSA ES PODRÀN FER diferents controls i verificacions de les REGULACIONS i MIDES de qualsevol cotxe en plena cursa, previ AVIS, si ho creu convenient DIRECCIÓ, i en PAUSA del temps de cursa.

 Organitza: